img
img
img
img
shape
shape

روش جدید گرم کردن سنگ نمک های ماساژ

روش جدید گرم کردن سنگ نمک های ماساژ

ماساژ سنگ داغ مدت‌هاست که یکی از اجزای اصلی مراکز تندرستی و زیبایی بوده است، اما مراکز تندرستی و زیبایی در آمریکا به یک جایگزین سازگار با محیط زیست به جای آن دست یافته‌اند: ماساژ سنگ نمک هیمالیایی دارای گرم کننده‌ای است که بدون مصرف آب و با بار الکتریکی ضعیف، به مراکز تندرستی و زیبایی این امکان را می‌دهد تا درمانی را به مشتریان خود ارائه دهند که هم برای محیط زیست و هم برای بدن سودمند است.



آن براون (Ann Brown)، بنیانگذار سالت‌ابیلیتی (Saltability) و پیشگام این جایگزین مناسب برای محیط زیست، گرم کننده ویژه‌ای را برای گرم کردن 100 درصد سنگ نمک‌های صورتی تمیز هیمالیایی که برای ماساژ سنگ نمک هیمالیایی این شرکت استفاده می‌شود، توسعه داده است.



براون اظهار می‌کند: «من به عنوان یک مدیر مرکز تندرستی و زیبایی، از وسایلی از نوع کباب‌پز که برای گرم کردن سنگ‌های بازالت برای ماساژ سنگ داغ استفاده می‌شد، ناامید شده بودم. در این وسایل از پنج گالن آب استفاده می‌شود و بار الکتریکی بسیار زیادی دارند. علاوه بر آن، این آب در تمام طول روز برای مشتری‌های مختلف استفاده می‌شد. من می‌دانستم که بهترین کاری را که می‌توانیم برای مشتری انجام نمی‌دهیم، و در حد استانداردهای هویت سبز که صنعت تندرستی و زیبایی در تلاش برای حفظ آن است، نیستیم.»



براون می‌گوید: «یک اتاق درمان معمول در مراکز تندرستی و زیبایی، با استفاده کردن از یک گرم کننده سالت‌ابیلیتی به جای یک دستگاه سنتی، می‌تواند سالانه تا 20.000 گالن آب صرفه‌جویی کند. علاوه‌براین، از ویژگی‌های گرم کننده‌های سالت‌ابیلیتی استفاده از فناوری LED برای رسیدن به بهره‌وری انرژی تخمینی 80 درصد تا 90 درصد در مقایسه با روشنایی سنتی و استفاده از 75 وات برق در مقایسه با 1500 وات مورد استفاده در کباب‌پزهای سنتی است.»



علاوه بر صرفه‌جویی سالت‌ابیلیتی در مصرف آب و انرژی، گرم کننده‌های طراحی شده در آمریکا دارای یک محفظه فلزی محافظ برای مسدود کردن آلودگی الکترومغناطیسی (EMF)، به منظور محافظت از درمانگران و مشتریان از اثرات منفی EMF هستند. بعلاوه، سنگ نمک‌های هیمالیایی گرم شده یون‌های منفی از خود منتشر می‌کنند که دارای مزایای سلامتی بی‌شماری - از هوشیاری ذهنی بالاتر تا محافظت در برابر میکروب‌های موجود در هوا - هستند.



ماساژ سنگ نمک هیمالیایی بسیار آرامش‌بخش و ترمیم کننده است. در این ماساژ که از سنگ نمک‌هایی استفاده می‌کنند که به صورت دستی آماده می‌شوند، با تعادل‌بخشی به سیستم عصبی مرکزی و تقویت سلول‌های تحلیل رفته، آرامش عمیقی ایجاد می‌شود. همچنین، با تحریک مسیرهای جریان انرژی در بدن، امکان بهبود خواب و کاهش التهاب را فراهم کرده و یک احساس فوری تندرستی بهبود یافته به فرد می‌دهد.



جولی کلر (Julie Keller)، سردبیر American Spa می‌گوید:«به ویژه، به نظر می‌رسد که ماساژ با سنگ‌ها در مراکز تندرستی و زیبایی تأثیرگذار بوده و سطح دیگری از شفابخشی را به خدماتی که ارائه می‌دهند اضافه می‌کند.»