img
img
img
img
shape
shape

با یک هدیه خلاقانه و خوش‌طعم، آشپزهای زندگی‌تان را خوشحال کنید.

با یک هدیه خلاقانه و خوش‌طعم، آشپزهای زندگی‌تان را خوشحال کنید.

اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب برای سرآشپزان هستید اما ایده‌ای ندارید که چه چیزی آن‌ها را خوشحال می‌کند با ما در این مقاله همراه باشید، ما به شما هدیه‌ای را پیشنهاد می‌دهیم که آشپز موردنظرتان را شگفت‌زده خواهد کرد و همیشه بابت چنین هدیه‌ای قدردان شما خواهند بود. ایده خرید قابلمه یا ابزارهایی که در آشپزخانه هر سرآشپزی پیدا می‌شود را فراموش کنید. بهتر است هدیه‌ای منحصربفرد تهیه کنید که مناسب هر بودجه‌ای باشد و هر آشپز تازه‌کار یا باتجربه‌ای را سر ذوق آورد. با پیشنهاد ما هدیه دادن آسان شده و در ازای دادن هدیه ممکن است آشپز شما را به غذایی خوشمزه مهمان کند! در فروشگاه سالتی سان می‌توانید در هر لحظه برای آشپز مورد علاقه خود یا برای آشپزخانه‌تان ابزارها و وسایل مورد نیاز را سفارش دهید.



مکعب نمکی هیمالیا



استفاده از دل نمک گرانول هیمالیا تجربه جدید و جالبی است. با استفاده از این مکعب‌ها می‌توانید طعم دلنشین نمک هیمالیا را به پاستا، خورش، سوپ، خوراک لوبیا و برنچ اضافه کنید و طعم و مزه غذا را بهتر کنید. طرز استفاده از مکعب‌های نمکی آسان است، کافی است نخ مکعب را نگه دارید و آن را داخل قابلمه بی‌اندازید و حدود 30 ثانیه به صورت دایره‌ای هم بزنید. این مکعب‌ها طعم فوق‌العاده‌ و روش مصرف جالبی دارند. می‌توانید برای آشنایی با نکات بیشتر در رابطه با مکعب‌های نمک ویدئو زیر را مشاهده کنید.



بلوک نمک هیمالیا برای پخت و پز و سرو کردن غذا



پخت‌ و پز و سرو غذا بر روی بلوک‌های نمک هیمالیا، عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به غذا می‌بخشد. بلوک‌های نمک Salt Cellar از سنگ نمکی تراش خورده‌اند که زمانی در عصر ژوراسیک در آب دریا محلول بوده‌اند. این سنگ نمک در معدن نمکی از شهر خورا پاکستان قرار داشته و از سال 320 قبل از میلاد تا الان سنگ نمک ازآنجا استخراج می‌شود. با دادن این هدیه باقدمت به آشپزان امروزی شاهد خلاقیت آن‌ها در آشپزی باشید. این بلوک‌های نمکی در سه اندازه موجودند و حتی زمانیکه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید به آشپزخانه شما جلوه‌ای زیبا می‌بخشد. ویدئو زیر را مشاهده کنید و برای سرو غذا روی این بلاک‌ها ایده بگیرید. همچنین می‌توانید دستور العمل‌ها و ایده‌های بیشتری را در وبلاگ ما بیابید.



ست‌های چاشنی و طعم‌دهنده



جذابیت هدیه دادن را با سفارش این مجموعه سه برابر کنید. در این ست، سه نوع چاشنی و طعم دهنده مختلف قرار دارد که دست سرآشپز را در استفاده و ایجاد طعم‌های جدید باز می‌گذارد. یکی از این ست‌ها، مجموعه چاشنی‌های تند است که مختص عاشقان طعم‌های تند است! این ست شامل فلفل شبح (ghost pepper)، فلفل هابانرو (habanero pepper) و هالاپینو است. برای افزودن طعم به غذاهای گوشتی، دریایی و مرغ بسیار عالی هستند. ست sweet tooth salt شامل اسپرسو، ریشه زنجبیل و وانیل سیاه است. از این طعم‌دهنده‌ها برای بستنی، قهوه و انواع دسر استفاده می‌شود و هدیه‌ای عالی برای شیرینی‌پزان است. با چنین هدیه جذابی خلاقیت سرآشپز مورد نظر شما شکوفا خواهد شد و از شما بابت این هدیه سپاسگزار خواهند بود.