img
img
img
img
shape
shape

بهترین سبد لامپ نمک هیمالیا و ویژگی های آن

بهترین سبد لامپ نمک هیمالیا و ویژگی های آن

وقتی کسی راجع به لامپ­ های نمکی صحبت می­کند، اولین چیزی که به ذهن می­رسد لامپ­ های نمک هیمالیا است چرا که پرمصرف­­ترین و محبوب­ترین نوع لامپ­ های نمکی هستند. مصرف نمک هیمالیا فواید و خواص متعددی دارد که مهمترین آنها "تولید یون منفی" است. لامپ‌های نمکی هیمالیا به خاطر فواید سلامتی بخشی که دارند، محبوبیت زیادی بین مردم به دست آورده­اند.



انواع مختلف سبد لامپ نمک



لامپ های نمک را به غیر از سبدی که در تصویر این مطلب مشاهده میکنید در سبد های دیگری نیز نگهداری میکنند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :




  • سبد چوبی لامپ نمک هیمالیا

  • سبد سیمی لامپ نمک هیمالیا

  • سبد فلزی لامپ نمک



سبد لامپ نمک چوبی



سبد لامپ نمک چوبی یکی از انواع بسیار منحصر به فرد لامپ نمک هیمالیا است. این نوع، یک سبد چوبی است که از مواد چوبی با کیفیت بالا ساخته شده و چوب آن از نیلوم (Neelum) یا شیشام (Sheeshum) است. وقتی تکه ­های نمک را داخل این سبد چوبی قرار می­دهند به نظر می­رسد که زغال در داخل چوب می­سوزد. این سبد در اشکال و اندازه ­های مختلف وجود دارد و تکه­ های نمک هیمالیا را در آن قرار می­دهند. اگر یک سبد لامپ­ نمکی چوبی در دفتر یا اتاق قرار داده شود، باعث آرامش کل محیط می­شود. استفاده از چنین لامپ­ های نمکی در خانه و محل کار به عنوان دکور، بسیار زیبا و جذاب هستند.



سبد لامپ نمک فلزی



نوع دیگر و در اصل تغییر یافته لامپ­های نمک هیمالیا، سبد لامپ نمک فلزی است. این نوع سبد در واقع از فلز ساخته شده، قطعات نمک در آن قرار داده شده و یک لامپ نیز در وسط آن قرار دارد. دلیل تغییر سبد نمک هیمالیا این است که بتوان تعداد بیشتری قطعه نمک را در مساحت کمتری قرار داد. این همچنین به این معنی است در مساحت کمتر، میزان یون­ خوب بیشتری تولید می­شود.



قاب سبدهای فلزی در اشکال و سبک­ های مختلف وجود دارد. قاب­ها را می­توان به صورت ستاره، سیم یا سبد مشبک طراحی کرد.



سبد لامپ نمک هیمالیا سیمی



آخرین مورد، سبد سیمی لامپ­ نمک هیمالیا است که اگرچه آخرین مورد است اما اهمیت آن از بقیه کمتر نیست. این نوع سبد، ساختار سیمی داشته و کریستال ­های نمک هیمالیا در داخل آن قرار داده می­شوند. هدف استفاده از این نوع سبد، استفاده از لامپ و زیباسازی دکوراسیون است.



ویژگی ­های یک سبد لامپ نمک خوب



سبد لامپ­ نمک به خاطر ویژگی­ و خصوصیات زیادی که دارند، مورد استفاده قرار می­گیرند؛ از جمله این ویژگی­ ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:




  • این سبدها سطح بزرگتری داشته که به این معنی است که یون­های منفی بیشتری در اتاق تولید می­شود.

  • در سبدهای کوچک از لامپ ­های کوچکتری استفاده می­شود که به معنی مصرف کمتر برق است.

  • تکه ­های بیشتر نمک، توانایی بالاتری در جذب آلاینده ­ها داشته و تکه­های نمک بیشتری را گرم می­کند تا یون­های مثبت موجود در جو بیشتری را خنثی کند.

  • افرادی که در نزدیکی سبد لامپ ­های نمک هستند، هاله­ و محیط آرام بخشی را تجربه خواهند کرد.

  • نگهداری سبدها آسان است.

  • ارزش تزئینی جهت دکوراسیون دارند.

  • سبد لامپ­ نمک هیمالیا زیبایی اتاق را افزایش می­دهد.



سخن پایانی



سبد لامپ­ نمک هیمالیا، محبوبیت بالایی در صنعت دکوراسیون به دست آورده­اند و ویژگی ­های فوق تنها تعدادی از ویژگی های مثبت آنهاست. جهت تهیه این سبد ها به فروشگاه سالتی سان مراجعه کنید و اثر هنری خود را انتخاب نمایید.