img
img
img
img
shape
shape

چرا باید در خانه لامپ نمک هیمالیا داشته باشید؟

چرا باید در خانه لامپ نمک هیمالیا داشته باشید؟

آباژور نمک هیمالیا روز به روز معروف می­شوند. افراد به دلایل مختلفی از این آباژور نمک هیمالیا در خانه­ های خود استفاده می  کنند. دیدن کاسه ­های زیبا که پر از نمک­ های هیمالیا است بسیار مسحورکننده است. اما، آیا می‌دانید چرا لامپ‌ نمک هیمالیا اینقدر معروف شده است؟



دلیل این معروفیت، فواید سلامتی‌بخشی است که نمک هیمالیا دارد. گذشته از سایر مزایای دیگر، مهمترین مزیت نمک هیمالیا، فواید سلامتی بخش آن است. برخی گزارشات ذکر کرده­ اند که پس از استفاده از لامپ نمک کاسه ­ای در منازل، تغییرات عمده در آنها رخ داده است. اگر می­خواهید از جادوی سلامتی لامپ نمک هیمالیا آگاه شوید، در این پست به بیان آن خواهیم پرداخت.



مزایای لامپ نمک هیمالیا



تصفیه هوا



بیایید مهمترین دلیل استفاده از محصولات مختلف نمک هیمالیا را بررسی کنیم. لامپ­های نمک هیمالیا می­توانند هوا را به خوبی فیلتر کرده و گرد و غبار، دود و آلودگی های آن را از بین ببرند. این موضوع زمانی اهمیت می یابد که فرد به گرد و غبار حساسیت داشته باشد. آیا فکر می­کنید که کاسه نمک هیمالیا فقط یک کاسه نمک معمولی است و تردید دارید که آیا واقعا معجزه می­کند؟ چگونه این کار را می­کند؟



 در واقع، نمک هیمالیا اثر معجزه ­وار خود را در نتیجه اثر "هیگروسکوپی" (توانایی یک ماده در جذب مولکول آب از فضای اطراف و نگهداری آن) ایجاد می‌کند. کریستال­ه ای نمک نیز به همین روش مولکول­ های آب را همراه با گرد و غبار و دود جذب کرده و درون خود به دام می ­اندازند. هنگامی که به کریستال­ های نمک حرارت داده شود، آب تبخیر شده و ذرات دود و گرد و غبار درون آن باقی می­ مانند.



لامپ نمک هیمالیا کاسه­ای جهت مبارزه با آلرژی



نگه داشتن دو یا سه کاسه نمک هیمالیا در اتاق، می­تواند معجزه کند. با داشتن آنها، تمام ذرات گرد و غبار و آلودگی جذب آنها می­شوند. این یک روش درمانی عالی برای افرادی است که به آلودگی حساسیت دارند، چرا که می­تواند تمام ذرات نامطلوب را در داخل خود به دام بیاندازد. افرادی که آسم دارند نیز می­توانند با نگه داشتن این کاسه­ ها در اتاق، تا حدی بهبود یابند.



تسکین دادن سرفه



وقتی که لامپ نمک هیمالیا حرارت داده شود و مولکول­های آب آن خارج شوند، بار مولکولی آن به یون ­های منفی تبدیل می­شوند. محیط پیرامون دارای تعداد زیادی یون مثبت نامطلوب است که از محصولات الکترونیکی آزاد می­شوند.



هر قدر که که یون­های نامطلوب بیشتری وارد مجاری تنفسی ما شوند، دستگاه تنفسی ما نیز تنبل ­تر می­شود. اگر یکی از این کاسه­ ها را داخل اتاق خود نگهدارید، تمام آن یون­ها را جذب کرده و اثر منفی آنها را خنثی می­کند. یون­ های منفی آزاد شده برای ریه ­ها مفیدند و به همین دلیل می توانند سبب کاهش سرفه شوند.



تقویت قوای جسمانی



احساس خستگی می­کنید؟ خیلی سریع و به راحتی خسته می­شوید؟ آیا کار فرسایشی باعث می­شود که نتوانید کار کنید؟ خب دیگر لازم نیست نگران باشید. نمک شگفت­ انگیز (نمک هیمالیا) ­واند به شما کمک کند.



لامپ نمک هیمالیا کاسه ­ای می­تواند با افزایش یون­ های منفی در جو، شما را شاداب کند. شگفت­ انگیز نیست؟ پس منتظر چه هستید؟ می­توانید هر زمان که خواستید با سازنده نمک هیمالیا مشورت کرده و کاسه مورد نظر خود را داشته باشید.



خواب راحت



استرس زندگی روز به‌ روز بیشتر می­شود. بسیاری از ما به دلیل انرژی­ های منفی موجود در محیط دچار افسردگی می­شویم. کاسه­ های نمک هیمالیا به نحوی طراحی شده­اند که یون­ های مؤثر را در محیط منتشر کنند. این کاسه ها باعث می­شود که انرژی مثبت محیط شما افزایش یافته و خواب آرامی داشته باشید.



کاسه ­های نمک هیمالیا را کجا بگذاریم؟



کاسه­ های نمک بسیار زیبا هستند و می­توان آنها را در مکان­های زیر نگهداری کرد:




  • اتاق خواب­.

  • اتاق­ نشیمن.

  • راهروها.

  • بالکن.



آباژور لامپ نمک هیمالیا را خریداری کنید و از فواید جادویی آن لذت ببرید!